-.-

Az Életemről (ŐŐŐ) és Rólam:)

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Eddig szép az este!

2011.07.06. 19:09

szerző: Gioggi

Mit is mondjak:) Most valahogy egész jól vagyok.. bár ilyenkor az a bizonyos "meglesz ennek is a böjtje" érzés nem hagy nyugodni! Beszélgettem Vele megint egy keveset:) Most valami furit éreztem:) Nem tudom akarattal próbál e úgy viselkedni hogy nekem kedvezzen, vagy egyszerüen jól esett Neki is így beszélgetni:) Mosolygott asszem.. msn-en nehéz eldönteni, de úgy érzem jól érezte magát ő is! mmm .. hmm hmm :D Még viccelődött is. :) Vagy jó napja volt, vagy örült Nekem! Na ez majd holnapra kiderül.. De van itt valami amit nem értek.. közöltem hogy most elmek kajálni, erre Ő meg sétálni.. lehet hülyeség volt megkérdezni.. de megkérdeztem! Egyedül? Erre csak egy nemet kaptam.. és megint hülyeség, de elkezdtem faggatni.. Elköszönt egy "ne képzelődj" kíséretében! Nem is tudom mihez hasonlítani az érzést.. de agyeldobós nem kapok levegőt érzésen túl, még a lángol a vérem szindróma is rámtört... Remélem beszélek még ma Vele! 

Lassan búcsúzik a 10. nap

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ckmi2en.blog.hu/api/trackback/id/tr203045131

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása